JOGA


zajęcia dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć świadomość ciała, poprawić samopoczucie, popracować nad postawą ciała, zredukować stres. Łącząc ćwiczenia fizyczne – asany –  z kontrolowanym oddechem joga działa odprężająco.

ZDROWY KRĘGOSŁUP


Zajęcia dla wszystkich, którzy odczuwają napięcie lub ból w obrębie kręgosłupa, prowadzą siedzący tryb życia. Ćwiczenia na każdym poziomie zaawansowania, zawierają elementy wzmacniające, uelastyczniające, rozciągające ciało.

SUPER LINIA


Trening modelujący sylwetkę i wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Pierwsza część zająć to trening cardio o wysokiej intensywności opierający się na prostych do opanowania elementach- wyskokach, biegach, zmianach poziomów. Druga część zajęć to ćwiczenia modelujące obejmujące wszystkie grupy mięśniowe, powtarzane w seriach. W każdym z wykonywanych ćwiczeń skupiamy się na kilku grupach mięśniowych jednocześnie, co podnosi intensywność treningu, a co za tym idzie- efekty.

CROSS BEAUTY


Zajęcia o dużej intensywności oraz zmienności, idealne dla osób średnio-zaawansowych i zaawansowanych, ktore chcą poprawić ogólną sprawność organizmu i nauczyć sie bezpiecznie podnosic ciezary. Trenując Cross Beauty zadbasz o swoją wydolność, kondycję, dynamikę, a co najważniejsze pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Pracujemy z przyrządami oraz obciążeniem własnego ciała. Zajęcia świetnie redukują stres i wpływają na dobre samopoczucie.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI


Do wakacji zostało nam coraz mniej czasu, a każda z nas myśli o pięknej zgrabnej sylwetce. Te zajęcia są stworzone dla Ciebie! Ćwiczenia polegają na wzmocnieniu mięśni pośladkowych z gumami do ćwiczeń. Energiczne ruchy mające na celu ujędrnić pośladki i nadać im oczekiwany kształt oraz wysmuklić uda.

HIIT


Trening, który pozwoli Ci poprawić swoją kondycję oraz dobrze się bawić. Trening ten pomoże Ci spalić szybciej tkankę tłuszczową, poprawić metabolizm i wydzielić mnóstwo endorfin, które wywołują u Ciebie dobry humor. Nie tylko spalisz tkankę tłuszczową podczas treningu ale również po nim! Zajęcia te wyglądają tak: kilkanaście ćwiczeń ze sprzętami, lub użyciem ciężaru własnego ciała rozłożone na stacjach. Na każdej z nich ćwiczenie wykonujesz 1 minutę, następnie masz chwilę przerwy i przechodzisz do kolejnej stacji. Te wszystkie ćwiczenia wykonujemy w 3 obiegach.

SMUKŁE RAMIONA


Trening który skupia się na kształtowaniu mięśni ramion, klatki piersiowej i pleców. Ćwiczenia przy wykorzystaniu sprzętu wspomagają wysmuklenie i wzmocnienie ramion oraz mięśni obręczy barkowej.

FITNESS DANCE


Zajęcia taneczne z wykorzystaniem rozmaitych stylów i rytmów muzyki. Trening jest połączeniem tańca i ćwiczeń, dzięki czemu świetnie kształtuje sylwetkę, poprawia koordynację całego ciała oraz rozładowuje emocje. Ta forma aerobiku daje dużo pozytywnej energii, radości oraz gwarantuje świetną zabawę. Zajęcia przeznaczone dla każdego niezależnie od wieku, płci, zdolności ruchowych i doświadczenia w tańcu lub fitnessie.

BOKS


Treningi bokserskie są bardzo popularnym sposobem na zdobycie sprawności fizycznej i pozbycie się tkanki tłuszczowej na brzuchu. Sprawiają, że ćwiczący stają się nie tylko silni, ale także mocni. Wzmacnia kondycje i przyspiesza refleks. Ponadto rozwijają w zawodniku większą pewność siebie i pozwalają skutecznie się bronić.

TABATA + STRETCHING


Zajęcia, które dadzą Ci wymarzone efekty! Jest to krótki trening, który poprawi wydolność Twojego organizmu, pozwoli na spalenie tkanki tłuszczowej oraz podkręci metabolizm, a ten proces będzie trwać nawet kilkanaście godzin po zakończonym treningu podczas którego tkanka tłuszczowa jest spalana szybciej, mimo, że nie będziesz już ćwiczyć. Wygląda to tak: jedna seria trwa 4 minuty podczas której ćwiczysz przez 20 sekund na 100% swoich możliwości i przez 10 sekund odpoczywasz.

CELLU STOP


Trening w którym szczególny nacisk kładziemy na partie ciała najczęściej dotknięte cellulitem. Poprzedzająca wzmacnianie rozgrzewka cardio doskonale przygotowuje organizm do wytężonego wysiłku i wysmuklania brzucha, ud, pośladków czy też ramion.

BRZUCH, UDA, POŚLADKI


Zajęcia ukierunkowane na wyszczuplanie, ujędrnianie oraz kształtowanie dolnych partii ciała. Każdy trening odbywa się z wykorzystaniem innych przyborów, co znacznie uatrakcyjnia formę zajęć.

TRENING FUNKCJONALNY


Nowy wymiar dotychczasowych lekcji wzmacniających ciało, poprawiających koordynację, równowagę, stabilizację, elastyczność i dynamikę. Podstawową zasadą treningu jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość wykorzystywania go w życiu codziennym. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, trening funkcjonalny zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów. Dużą zaletą treningu jest wzmacnianie często zaniedbanych przez nas mięśni głębokich odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy.

REHABILITACJA Z FIZJOTERAPEUTĄ


Zajęcia obejmują ćwiczenia wzmacniające, rozluźniające i rozciągające. Polegają na spokojnym wykonywaniu kombinacji ćwiczeń mających na celu zwiększenie ruchomości w stawach, zmniejszenie dolegliwości bólowych ze strony kręgosłupa, wzmocnieniu ukladu mięśniowego oraz poprawę samopoczucia i ogólnej sprawności fizycznej. Jest to bezpieczna forma ruchu, doskonale odprężająca, zalecana wszystkim osobom, bez względu na wiek i kondycję.

STRETCHING Z FIZJOTERAPEUTĄ


Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych. Umożliwiają one zwiększenie zakresu ruchu, zmniejszenie napięcia mięśniowego oraz poprawę koordynacji ruchowej. Zwiększenie elastyczności i sprężystości mięśni zapobiega kontuzjom i uszkodzeniom włókien mięśniowych. Stretching doskonale przygotowuje ciało do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Ćwiczenia te można polecić każdemu, bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej.

TRAMPOLINY


Ćwiczenia na trampolinie łączą wysiłek i zabawę. To skuteczny i przyjemny sposób na utratę zbędnych kilogramów. Skoki na trampolinie podnoszą poziom endorfin niezbędnych do utrzymania dobrego nastroju, aktywizują wszystkie partie mięśniowe, poprawiają koordynację, rzeźbią sylwetkę i dają przy tym dużo radości!

LINY


Ćwiczenia te zostały wymyślone i opracowane dla elitarnych jednostek wojskowych USA. Liny pozwalają bezpiecznie wykonywać setki różnorodnych treningów, które budują siłę, elastyczność, poprawiają równowagę, mobilność a co najważniejsze zapobiegają urazom, dzięki możliwości samodzielnego wyboru poziomu trudności dostosowanego do swoich możliwości.

SPALANIE I MODELOWANIE


Dynamiczny trening angażujący wszystkie partie ciała. Poprzez połączenie elementów treningu spalającego i modelującego, nie tylko stracisz zbędne kalorie, ale też wzmocnisz swoje mięśnie! Dzięki tym zajęciom Twoje ciało będzie smuklejsze i bardziej jędrne, a Ty sama naładujesz się pozytywną energią!

KETTLEBELLS


Zajęcia ukierunkowane na poprawę ogólnej sprawności ruchowej, ćwiczenia wzmacniające, techniczne oraz siłowe. Idealne dla osób poszukujących nowych wyzwań i doświadczeń w fitnessie.

FIRE BEAUTY


Intensywne zajęcia interwałowe polegające na połączeniu prostych form ruchowych z treningiem siłowym. Każde ćwiczenie angażuje jak największa liczbę grup mięśniowych – rozwijamy równomiernie całe ciało. Pracujemy głównie z obciążeniem własnego ciała, hantlami, piłkami. Świetny trening spalający, poprawiający sylwetkę, przy jednoczesnym rozwoju siły mięśni, idealny dla osób, które nie mają czasu uczęszczać oddzielnie na zajęcia siłowe oraz fitness.

ABS – TYLKO BRZUCH


Zajęcia skierowane wyłącznie na poprawienie estetyki oraz wytrzymałości mięśni brzucha, idealne przed zbliżającym się sezonem wakacyjnym, ćwiczenia ukierunkowane na konkretną grupę mięśni pozwolą nam osiągnąć widoczne efekty w stosunkowo krótkim czasie. Duża ilość powtórzeń wzmocni nasz brzuch a dzięki odpowiedniej intensywności pozbędziemy się przesłaniającej go zbędnej tkanki tłuszczowej.

ZUMBA


Zumba jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami.

BODY BAR


To zajęcia, na których wzmocnisz i wyrzeźbisz sylwetkę przy użyciu lekkiej sztangi. Metody zastosowane w tym programie oparte są na ogólnych zasadach treningu siłowego, zmodyfikowane do potrzeb zajęć grupowych.

FIT BALL


Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych, niezwykle bezpieczne, wyszczuplające, modelujące i rozciągające ciało. Wzmacniamy kręgosłup i wszystkie mięśnie posturalne.

OVOBALL


Zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym i wzmacniającym z wykorzystaniem piłki eliptycznej, która zmusza do optymalnego zaangażowania całego układu ruchu.

SMUKŁA SYLWETKA


Smukła talia? Płaski brzuch? Zgrabne nogi? Jędrne pośladki? Bez problemu! Jeśli chcesz mieć właśnie taką sylwetkę są to zajęcia dla Ciebie! Body shape jest to trening wzmacniający i modelujący całe ciało. Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. grzbiet, uda, pośladki, biodra, brzuch. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

PŁASKI BRZUCH


Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii.

INTERVAŁ


Trening interwałowy to rodzaj treningu, polegający na naprzemiennym wykonywaniu ćwiczeń intensywnych z mniej intensywnymi. Dzięki niemu oprócz ogólnej poprawy sprawności i wydolności organizmu, możliwe jest zredukowanie masy ciała i wyrzeźbienie atrakcyjnej sylwetki.

ROZMIAR MNIEJ


Nadchodzi lato… Zaskocz wszystkich pięknym wysportowanym ciałem. Wyrzeźbione ramiona, płaski brzuch, smukłe uda oraz zgrabne pośladki… Są to zajęcia właśnie dla Ciebie. Nieskomplikowana choreografia połączona z ćwiczeniami wzmacniającymi sprawi, że osiągniesz sukces.

TURBO SPALANIE


Ćwiczenia o charakterze aerobowym, połączone z elementami choreograficznymi z wykorzystaniem stepu.

PILATES


Pilates to spokojny i bezpieczny program ćwiczeń, który wykonywać może każdy, niezależnie od wieku czy też osoby po kontuzjach i rekonwalescenci.

SUPER FIGURA


Super figura to zajęcia, których celem jest wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tłuszcz. Zajęcia poprawiają kondycję i wydolność fizyczną organizmu, a także regulują metabolizm i przyspieszają krążenie, dzięki czemu skóra staję się jędrniejsza i ładniejsza. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, a żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiała zastosować większe obciążenie. Na tych zajęciach wykorzystasz różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, piłki i sztangi. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.