BALLET WORKOUT


Ballet Workout to trening na bazie baletu klasycznego, oraz techniki gimnastycznej Barre au sol stosowanej pierwotnie jako uzupełnienie nauki tańca klasycznego, polegająca na wykonywaniu ćwiczeń w pozycjach siedzących i leżących. Obie techniki to praca nad gracją, prawidłową postawą ciała i płynnością ruchów, równowagą oraz koncentracją. Regularny trening kształtuje nawyk prostych pleców, koordynację ruchową, co możecie z powodzeniem wykorzystywać w życiu codziennym. Podczas treningu angażowane są przede wszystkim mięśnie nóg, brzucha oraz pleców. Ponadto rośnie pewność siebie i świadomość ciała. Regularne ćwiczenia rozciągające korzystnie wpływają na samopoczucie, często działają też uspokajająco.

Zajęcia te to dodatkowo wzmacnianie oraz rozciąganie mięśni używanych w ćwiczeniach. Ważnym uzupełnieniem będą więc treningi funkcjonalne, rozciąganie powięziowe oraz ćwiczenia oddechowe, z wykorzystaniem wałków do masażu, gum, piłek i innych przyrządów używanych do treningów fitness.

Jednocześnie ćwiczenia te wpływają korzystnie na kręgosłup, pomagając w eliminacji jego bólów, dzięki wzmocnieniu mięśni stanowiących jego podporę i utrzymujących naturalne, prawidłowe wygięcie. Zwiększają świadomość ciała i koordynację ruchów oraz uczą izolacji pracy poszczególnych mięśni.

PROUND TRENING


Pround nowa forma zajęć inspirowanych grą na perkusji. W treningu wykorzystuje się specjalnie zaprojektowane i wyważone do tego celu pałeczki ripstix. Trening polega na powtarzaniu w rytm muzyki prostych ćwiczeń. Jest to świetna alternatywa typowego kardio ale nie brakuje tez elementów wzmacniających, pracuje całe nasze ciało, angażując wszystkie partie mięśniowe, poprawia kondycję, spala tkankę tłuszczową, wzmacnia mięśnie głębokie. Dodatkowo jest to trening-terapia pomagający rozładować stres dnia codziennego. Oprócz dobrego treningu nie zabraknie mega energii i świetnej zabawy. Trening dla każdego.

PILATES


Pilates to zajecia na których: wzmacnisz mięśnie brzucha, pośladków, ud, pleców; wzmocnisz mięśnie głębokie, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy; rozciągniesz mięśnie kręgosłupa zwiększając gibkość i świadomość swojego ciała.
Pilates to dobry trening uzupełniający dla osób odchudzających się, które na co dzień stosują różne rodzaje ćwiczeń na spalanie tkanki tłuszczowej.

PELIKANY


Autorskie zajęcia Martyny, na których wysmuklisz i ujędrnisz swoje ramiona. Aktywują do pracy bicepsy i tricepsy, dzięki czemu pozbędziesz się nieatrakcyjnej zwisającej skóry – pelikanom mówimy „bye bye”. Trening skupi uwagę nie tylko na ramionach, nie zabraknie również stretchingu i wzmocnienia górnych partii. Ćwiczenia na mięśnie ramion powinny być nieodłącznym elementem trenowania i dbania o sylwetkę, zapobiegają urazom oraz wspierają skuteczne spalanie tłuszczu, a także poprawią kondycję całego ciała.

ROWERY


Trening wytrzymałościowo – siłowy przy muzyce na rowerach stacjonarnych dla każdego niezależnie od wieku, płci, czy sprawności fizycznej, dzięki możliwości regulacji obciążenia wg indywidualnych potrzeb. Niezapomniane wrażenia a przy tym spalanie tkanki tłuszczowej, poprawa wytrzymałości i wydolności organizmu.

WSTAWAJ SZKODA CIAŁA


to zajęcia, które pobudzą Cię do działania jak niejedna kawa! Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiające kondycję fizyczną. Obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń z użyciem przyborów tj. ciężarków, taśm, piłek itd.

JOGA


zajęcia dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć świadomość ciała, poprawić samopoczucie, popracować nad postawą ciała, zredukować stres. Łącząc ćwiczenia fizyczne – asany –  z kontrolowanym oddechem joga działa odprężająco.

ZDROWY KRĘGOSŁUP


Zajęcia dla wszystkich, którzy odczuwają napięcie lub ból w obrębie kręgosłupa, prowadzą siedzący tryb życia. Ćwiczenia na każdym poziomie zaawansowania, zawierają elementy wzmacniające, uelastyczniające, rozciągające ciało.

SUPER LINIA


Trening modelujący sylwetkę i wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej. Pierwsza część zająć to trening cardio o wysokiej intensywności opierający się na prostych do opanowania elementach- wyskokach, biegach, zmianach poziomów. Druga część zajęć to ćwiczenia modelujące obejmujące wszystkie grupy mięśniowe, powtarzane w seriach. W każdym z wykonywanych ćwiczeń skupiamy się na kilku grupach mięśniowych jednocześnie, co podnosi intensywność treningu, a co za tym idzie- efekty.

TABATA


Tabata, czyli intensywny trening interwałowy to sposób na szybkie pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu. Dzięki krótkim ale intensywnym 4 minutowym sesjom składających się z 20 sekund pracy/ 10 sekund przerwy trening jest szybki, kompletny i w ani sekundzie nudny. Przeplatamy ćwiczenia cardio ze wzmacniającymi, poza zauważalnym zwiększenia kondycji oraz wydolności organizmu przyspieszamy nasz metabolizm, który działa na zwiększonych obrotach jeszcze długo długo po zakończonym treningu – nawet do 48 h .

2 h tego rodzaju treningu w tygodniu i można zapomnieć o zadyszce na schodach.

BRZUCH, UDA, POŚLADKI


Zajęcia ukierunkowane na wyszczuplanie, ujędrnianie oraz kształtowanie dolnych partii ciała. Każdy trening odbywa się z wykorzystaniem innych przyborów, co znacznie uatrakcyjnia formę zajęć.

TRENING OBWODOWY


Nowy wymiar dotychczasowych lekcji wzmacniających ciało, poprawiających koordynację, równowagę, stabilizację, elastyczność i dynamikę. Podstawową zasadą treningu jest funkcjonalność ruchu, czyli możliwość wykorzystywania go w życiu codziennym. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, trening funkcjonalny zmniejsza ryzyko kontuzji i urazów. Dużą zaletą treningu jest wzmacnianie często zaniedbanych przez nas mięśni głębokich odpowiadających za utrzymanie prawidłowej postawy.

STRETCHING


Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych. Umożliwiają one zwiększenie zakresu ruchu, zmniejszenie napięcia mięśniowego oraz poprawę koordynacji ruchowej. Zwiększenie elastyczności i sprężystości mięśni zapobiega kontuzjom i uszkodzeniom włókien mięśniowych. Stretching doskonale przygotowuje ciało do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Ćwiczenia te można polecić każdemu, bez względu na wiek i poziom sprawności fizycznej.

SMUKŁA SYLWETKA


Smukła talia? Płaski brzuch? Zgrabne nogi? Jędrne pośladki? Bez problemu! Jeśli chcesz mieć właśnie taką sylwetkę są to zajęcia dla Ciebie! Body shape jest to trening wzmacniający i modelujący całe ciało. Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. grzbiet, uda, pośladki, biodra, brzuch. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

PŁASKI BRZUCH


Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii.

SUPER FIGURA


Super figura to zajęcia, których celem jest wyrzeźbienie mięśni całego ciała. Pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tłuszcz. Zajęcia poprawiają kondycję i wydolność fizyczną organizmu, a także regulują metabolizm i przyspieszają krążenie, dzięki czemu skóra staję się jędrniejsza i ładniejsza. Staniesz się silniejsza i sprawniejsza, a już po kilkunastu treningach, a żeby porządnie się zmęczyć, będziesz musiała zastosować większe obciążenie. Na tych zajęciach wykorzystasz różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, piłki i sztangi. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

BODY BAR


To zajęcia, na których wzmocnisz i wyrzeźbisz sylwetkę przy użyciu lekkiej sztangi. Metody zastosowane w tym programie oparte są na ogólnych zasadach treningu siłowego, zmodyfikowane do potrzeb zajęć grupowych.